ما با استفاده درست از کلمات کلیدی سایت فروشگاهی، می توانیم به مهم ترین هدف یک فروشگاه اینترنتی که فروش است، برسیم.
برای اینکه بتوانیم یک استراتژی درست و اصولی برای سئو سایت فروشگاهی بچینیم، اولین و مهم ترین گام، تحقیق کلمه کلیدی است. اگر این مرحله درست انجام نشود، نمی توانیم در آینده نیز سئو خوب و اصولی داشته باشیم.
برای آشنایی بیشتر با تحقیق کلمات کلیدی سایت فروشگاهی، ابزارهای لازم برای اینکار در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ “انجام سئو” با ما همراه باشید.
فهرست مطالب
تحقیق کلمه کلیدی سایت فروشگاهی
تحقیق کلمه کلیدی یکی از مهم ترین فعالیت ها برای سئو سایت های فروشگاهی است. این مرحله خیلی باید با دقت و اصولی انجام شود چون اگر سئو را بدون تحقیق عبارات کلیدی شروع کنیم به نتیجه خاصی نمی رسیم و زمان زیادی از دست می دهیم.
اگر اطلاعات کامل در مورد سئو ندارید، پیشنهاد می کنم ابتدا مقاله “سئو چیست؟” را بخوانید و بعد از این مقاله استفاده کنید.
مورد مهم بعدی در سایت های فروشگاهی، تحقیق در مورد محصولات است. باید تحقیق کنیم و ببینیم که محصول فروش دارد یا نه و بعد از آن روی سئو آن محصول کار کنیم.
شما ابتدا باید بدانید که چه محصولی را داخل سایت بفروشید و بعد در مورد سئو کردن آن دسته محصول تصمیم بگیرید. در این مرحله باید با دقت محصولاتی را انتخاب کنید که برای شما سودآور هستند.
در فروش اینترنتی، نمی شود برای اینکه جنس جور باشد همه چیز فروخت، بهتر است تمام جوانب را در نظر گرفت، بطور مثال کالایی که سود آن 10 هزار تومان است، وقتی شما این محصول را بفروشید و در سایتتان، ضمانت بازگشت وجه داشته باشید.
تصور کنید مشتری آن را عودت دهد، عملا شما ضرر کردید و هزینه ارسال و بازگشت کالا از سود شما بیشتر می شود. در فروش های اینترنتی به این موارد دقت کنید و بعد کالا را انتخاب و در سایت قرار دهید.
کارفرما در حوزه تخصصی خود استاد و دارای تجربه است اما در فروش اینترنتی باید از متخصص دیجیتال مارکتینگ و سئو مشاوره بگیرد تا بهترین نتیجه برای سایت رقم بخورد و فروش بالاتری را تجربه کند.
برای این منظور، بهترین راه این است که فروش ماه های قبل بررسی شود و ببینیم چه محصولی پرفروش بوده و چه محصولی بیشترین سود را داشته است تا بتوانیم بهترین استراتژی را برای سئو بچینیم.
جلسه با واحد فروش و بررسی فروش یک سال گذشته فروشگاه، می تواند در این مسیر کمک بزرگی به تیم دیجیتال مارکتینگ کند.
قدم به قدم تا سئو سایت فروشگاهی
متخصص سئو برای تحقیق کلمات کلیدی سایت فروشگاهی و چیدن استراتژی سئو، محصولات پرفروش و با سود بیشتر را باید بشناسد تا بتواند بهینه کار کند. البته اعتماد سازی نیز یکی از مهم ترین موارد در فروشگاه های آنلاین است و باید مخاطب به شما اطمینان داشته باشد که برای این منظور گوگل از الگوریتم گورخر (Zebra) استفاده می کند.
بدون این اطلاعات سئو سایت فروشگاهی عملا بی فایده است و ممکن است یک سری محصولات که سود خاصی برای کارفرما ندارد در رتبه بالا قرار گیرند و یا کلمات اشتباه رتبه بگیرند.
برای سئو کردن سایت فروشگاهی، باید مراحل زیر انجام گیرد. این مراحل عبارتند از:
- تعیین کلمه کلیدی اصلی
- ساخت دسته بندی محصولات
- ساخت برچسب ها
- محصولات
در ادامه توضیح در مورد هر کدام از این قدم ها را می دهیم، با ما همراه باشید.
تعیین کلمه کلیدی اصلی (Seed Keyword)
اولین قدم برای سئو کردن یک سایت فروشگاهی، پیدا کردن سید کیبورد (Seed Keyword) یا کلمه کلیدی بذر است.
ابتدا کلمات مورد نظر کارفرما را بگیریم و بعد با ابزارهای موجود چک کنیم تا بهترین و مفید ترین آنها را بیابیم. از ابزارهایی مثل کیورد پلنر و kwfinder می توانیم کمک بگیریم.
وقتی لیست کلمات کلیدی آماده شد، سراغ کلمه های هم کانسپت می رویم. یعنی کلماتی که در یک صفحه باید باشند. همچنین کلمات کلیدی دم دراز یا لانگ تیل را به لیست اضافه می کنیم.
ساخت دسته بندی محصولات
مرحله بعد ساخت دسته بندی ها است، قدم بعد اولویت بندی دسته ها از نظر میزان رقابت و فروش آنها و سود آن برای کارفرماست.
باید ببینیم محصول در ماه گذشته چقدر فروش داشته کدام محصول بیشتر ضرر داشته و تمام این نوع اطلاعات را یک سئو کار حرفه ای باید بداند و کارفرما هم متوجه شود سئو کار هم دنبال بالا بردن سود اوست.
برای اینکه یک متخصص سئو بتواند به مجموعه و بالا بردن فروش کمک کند باید تمام این اطلاعات را داشته باشد و گزارش های فروش را بررسی کند.
البته جزئیات عددی مهم نیست، بهتر است مقدار و تعداد فروش کالا و تعداد کالای پرسود مشخص شود.
تعیین و تشخیص محصول پرفروش برای شروع سئو یک سایت فروشگاهی اولویت دارد و بدون اون یک کار بی فایده است.
ساخت برچسب ها
قدم بعد ساخت برچسب هاست. البته برچسب در همه یابت ها کاربرد ندارد و در صورت لزوم باید از آنها استفاده کرد.
محصولات
قدم آخر سئو محصول است. اگر محصولات مشابه کم باشند، احتیاج به دسته بندی نیست و خود محصول را سئو می کنیم، همچنین ممکن است یک محصول، بصورت مستقیم توسط کاربران جستجو شود، آنگاه باید خود محصول بهینه سازی گردد.
چطوری برای سایت فروشگاهی کلمه کلیدی مناسب انتخاب کنیم؟
یکی از نکات مهم در روند اجرای سئو سایت فروشگاهی، انتخاب کلمه کلیدی مناسب است، این کلمات براساس زمینه ای که در آن فعالیت می کنید و خدمات ارائه می کنید، انتخاب می شوند.
استفاده از کلمات کلیدی مناسب، به حز بهبود سئو وبسایت، باعث افزایش بازدید از سایت و گرفتن رتبه بالا در گوگل می گردد. نتیجه آن فروش بیشتر و سود شما از سایت و رونق کسب و کارتان می شود.
در ادامه با نکات مهم برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب فروشگاه اینترنتی آشنا می شویم. این نکات عبارتند از:
- استفاده از کلمات کلیدی بلند (دم دراز) Long Tail
- استفاده از کلمات خاص حوزه کاری
- انتخاب کلمه کلیدی از دید مخاطب
- تحلیل و بررسی سایت رقبا و پیدا کردن کلمات
- استفاده از گوگل ادز
با استفاده از کلمات کلیدی سایت فروشگاهی در رسانه های اجتماعی و پست ها و بلاگ ها، نظر مخاطبین را جلب کنید و در نتیجه تبدیل مخاطب به مشتری است.
چطور کلمات کلیدی سایت فروشگاهی را پیدا کنیم؟
با اهمیت کلمات کلیدی برای سایت فروشگاهی آشنا شدیم اما برای تحقیق کلمات کلیدی از کجا شروع کنیم؟ از چه ابزاری باید استفاده کنیم؟ چطور کلمات کلیدی مهم و هدف را پیدا کنیم؟ برای معرفی و آشنایی با این ابزار با ما در ادامه همراه باشید.
ابزارهای مفید در تحقیق کلمات کلیدی عبارتند از:
استفاده از گوگل ترند برای کلمات کلیدی سایت فروشگاهی
اولین ابزاری که می تواند به ما در تحقیق کلمات کلیدی کمک کند، استفاده از گوگل ترند است. با این ابزار رایگان می توانید بین کلمات مقایسه کنیم، ترند های روز را پیدا کنیم و محبوبیت آنها را مشخص نماییم.
عبارت گوگل ترند یا trend.google.com را سرچ کنید و روی اولین نتیجه کلیک کنید.
موضوعات و مواردی که تازگی توسط مردم زیاد جستجو شده را نشان می دهد. می توانید کشور، مدت زمان (12 ماه گذشته یا 3 ماه گذشته یا … ) را انتخاب کنید.
در قسمت “افزودن عبارت جستجو” می توانید موارد دلخواه را سرچ و با کلمات و عبارات دیگر مقایسه کنید.
پیشنهاد گوگل؛ ساجست suggest
Google Suggest؛ پیشنهاد خودکار گوگل که یکی از مشهورترین عملکردهای این موتورجستجو است. وقتی کاربر یک عبارت را در کادر جستجو می نویسد، پیشنهاداتی به کاربرا نشان می دهد. به عبارتی دیگر، وقتی شما یک کلمه کلیدی را در کادر جستجو تایپ می کنید، همزمان با تایپ کردن، لیستی از پیشنهادات به صورت آبشاری در زیر کادر جستجو به شما داده می شود. به این بخش Google Search Suggestion (گوگل ساجست) گفته می شود.
این پیشنهادات گوگل، بسیار با ارزش هستند چون از بین جستجوهای کاربران انتخاب شده اند.
تحقیق کلمات کلیدی سایت فروشگاهی با ابزار Google Keyword Planner
ابزار گوگل پلنر Google Keyword Planner، یکی از ابزارهای رایگان گوگل است که از بهترین و دقیق ترین ابزارهاست. این ابزار تعداد سرچ ماهیانه کلمه کلیدی را نیز به ما می دهد.
استفاده از سایت کیوردچی (keywordchi) برای پیدا کردن کلمات کلیدی
یکی دیگر از ابزارهای رایگان و مفید در پیدا کردن کلمات کلیدی سایت فروشگاهی، سایت کیوردچی است. در این سایت موضوع کلمه کلیدی را وارد می کنیم و کلماتی که مردم جستجو می کنند را نشان می دهد.
سایت رنک فایند و پیدا کردن کلمات کلیدی
سایت رنک فایند؛ یک سایت ایرانی و رایگان برای پیدا کردن کلمات کلیدی است . در این سایت کلمه کلیدی را وارد می کنیم، تمام کلمات مرتبط و فقر محتوایی را به ما نشان می دهد.
پیدا کردن کلمات کلیدی با Keywordtool
Keywordtool.io یک ابزار خوب و مفید در پیدا کردن کلمات کلیدی است که رابط کاربری ساده ای دارد و میزان سرچ کلمات را نیز به ما می دهد. اگر می خواهید از تمام امکانات آن استفاده کنید باید اشتراک ماهیانه تهیه کنید اما در پلن رایگان می توانید کلمات کلیدی مناسب پیدا کنید.
تحقیق کلمات کلیدی با soovle
soovle.com یک ابزار رایگان و بسیار خوب برای تحقیق کلمات کلیدی است که سرچ هایی که مردم در مورد این کلمه هم انجام دادند به ما می دهد.
ابزار KWFinder برای تحقیق کلمه کلیدی
برای پیدا کردن کلمات کلیدی یک سایت فروشگاهی می توانید از ابزار KWFinder استفاده کنید. این ابزار که در سایت منگول ارائه شده و اشتراک ماهیانه دارد اما با ثبت نام می توانید 10 روز از امکانات آن بطور رایگان استفاده کنید.
تحقیق کلمه کلیدی سایت فروشگاهی با SEMrush
یکی از ابزارهای مفید که سئوکاران از آن استفاده می کنند SEMrush است. با این ابزار می توانید کلمات کلیدی طولانی را پیدا کنید. با ثبت نام در این سایت 7 روز مهلت استفاده رایگان دارید ولی برای استفاده از تمام امکانات آن باید اشتراک بخرید.
از این ابزار بجز پیدا کردن کلمات کلیدی، می توانید رقبا را آنالیز و بک لینک ها را شناسایی کنید.
تحقیق کلمات کلیدی سایت فروشگاهی با سایت MOZ
با ابزار ماز می توانید کلمات کلیدی و حجم جستجوهای ماهانه را بدست بیاورید این ابزار میزان سختی کلمه را نیز به ما می دهد البته باید اشتراک آن را بصورت ماهانه تهیه کرد.
از دیگر ویژگی های خوب آن می توانیم به استفاده آزمایشی به مدت یک ماه، دیدن CRT ارگانیک کلمات کلیدی و پیشنهادات در رابطه با کلمه کلیدی سرچ شده اشاره کنیم.
چه فرقی بین انتخاب کلمه کلیدی در سایت فروشگاهی با سایر سایت هاست؟
فرایند انتخاب کلمات کلیدی برای یک سایت فروشگاهی تفاوت چندانی با فرایند مشابه برای سایر انواع سایتها ندارد. فقط باید به این نکته توجه کنید که روی تحقیق کلمات کلیدی سایت فروشگاهی بهتر است دقت و حساسیت بیشتری به خرج دهید. چرا؟
یک سایت تجاری با هدف کسب درآمد ایجاد میشود. معمولا پتانسیل درامد در تجارت آنلاین بسیار بالاتر از تجارت فیزیکی است. سایر سایتهایی که روی سئو کار میکنند نیز ممکن است با هدف کسب درآمد فعالیت کنند. اما تفاوتهایی در این بین وجود دارد که با یک مثال تشریح میکنیم.
یک سایت فروش آنلاین گوشی و یک سایت مرکز خدمات زیبایی را در نظر بگیرید. هر دو با هدف کسب درامد ایجاد شدهاند. اما اولی یک سایت فروشگاهی محسوب میشود. کسی که به دنبال خرید گوشی است معمولا روی اولین نتیجه تمرکز بیشتری دارد. شاید نتایج دوم یا سوم را نیز بررسی کند. اما معمولا اولین نتیجه را بهترین و مطمئن ترین میداند. و در همان سایت به بررسی و مقایسه و احتمالا خرید میپردازد.
در مورد خدمات زیبایی مثلا کسی که به دنبال پاکسازی پوست میباشد. ممکن است تمام نتایج صفحه اول و شاید چند مورد از صفحات بعدی را بررسی کند. چرا که به دنبال خرید نیست. بلکه به دنبال خدمات است. و احتمالا ترجیح میدهد از بین چندین مرکز ارائه آن خدمات مقایسه و انتخاب را انجام دهد. پس در انتخاب کلمات کلیدی برای سایت فروگاهی باید دقت کافی به خرج داد. این مرحله پایه و اساس سئو چنین سایتی است. اگر اشتباه انجام شود در آینده باعث ضرر یا نتیجه نگرفتن میشود.
تعیین کلمات کلیدی هدف و ساخت صفحات
تعیین اینکه هر کدام از این کلمات در کجا و چه صفحه ای کار شوند مرحله بعدی است، یعنی این کلمه در مقاله، محصول یا دسته بندی محصولات باید استفاده و سئو شود؟
کاربر یک جستجو انجام میدهد و می خواهد دسته بندی محصولات و تعدادی محصول ببیند ولی ما روی مقاله کار کرده باشیم و یک مقاله برای او بالا بیاید کاربر صفحه را بسته و سایت را ترک می کند و مخاطب جذب سایتی می شود که دسته بندی بالا است.
عملا کار ما اشتباه است و تعداد زیادی کاربر را از دست دادیم و تاثیر منفی روی سایت دارد. برای مدیریت بهتر یک صفحه اکسل درست می کنیم و کلمات کلیدی را می نویسیم و جلوی هر کدام مشخص می کنیم که هدف کاربر از جستجوی این کلمه چیست و بعد کارهای مربوط به سئو را انجام می دهیم. بعد با توجه به نیاز آن کلمه تولید محتوا می کنیم .
بعد از مدتی که از شروع کار سایت گذشت و ورودی داشت، می توانیم از سرچ کنسول برای پیدا کردن کلمات کلیدی استفاده کنیم، برای این کار وارد سرچ کنسول سایت شده و در قسمت کوئری ها کلمات را به ما نشان می دهد. این ها عباراتی هستند که توسط مردم جستجو می شوند و عملا می بینیم که مردم چه چیزهایی بیشتر سرچ می کنند.
هیچ سورسی از سرچ کنسول قوی تر و دقیق تر نداریم. بعد از پیدا کردن کلماتی که توسط مخاطبین بیشتر جستجو می شود، کنترل می کنیم تا ببینیم رتبه ما در کلمات چطور است.
در کلماتی که سایت کارفرما رتبه پایین دارد، ابتدا باید ببینیم برای کارفرما سود خوبی دارد؟ روی این کلمه ارزش کار کردن دارد؟ البته تصمیم با کارفرماست.
این نوع کلمات خیلی سریع تر بالا می آید و بهتر از کلمات صفر، رتبه می گیرند.
نکات مهم در روند سئو سایت فروشگاهی
قبل از شروع سئو فروشگاه اینترنتی، باید نکات مهم را با کارفرما در میان بگذاریم تا در روند اجرایی مشکلی پیش نیاید و کارفرما هم در جریان پروژه باشد. این نکات عبارتند از:
- سئو یک فرایند زمانبر است.
- استفاده از گوگل ادز
- بررسی سئو سایت رقبا
در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این موارد می دهیم تا در روند سئو سایت بتوانیم از آنها درست استفاده کنیم. با ما همراه باشید.
سئو یک فرآیند زمانبر است
وقتی یک سایت را سئو می کنیم، برای نتیجه گرفتن و رسیدن به صفحه اول، ممکن است بین 4 تا 8 ماه زمان ببرد. سئو یک فرآیند زمانبر است. بستگی به حوزه کاری و سابقه سایت و موارد دیگر، این زمان متغییر است.
استفاده از ادز گوگل (تبلیغات گوگل)
در ماه های اول از سئو، فروش نداریم و باید از سیستم های دیگر بازاریابی و فروش استفاده کنیم، مثل اینستاگرام یا تبلیغات کلیکی و یا حتی گوگل ادز (Ad) تا کارفرما بتواند هزینه های کار را فراهم کند.
در ماه های اول بسیار مهم است که فروش داشته باشد تا بیزینس رونق داشته باشد. کارفرما باید فروش داشته باشد تا در بازار دوام بیاورد.
دومین مزیت استفاده از ادز، تست فروش محصولات است. ادز را روی چند تا از محصولات فعال کنیم و ببینیم وضعیت فروش اینترنتی آنها چگونه است .مثلا می بینیم چند تا محصول با اینکه رتبه یک یا دو هستند ولی فروش بالا ندارند و می بینیم که این نوع محصول ارزش وقت و هزینه ندارد.
و در تصمیم گیری نهایی برای اینکه ببیند محصول ارزش سئو دارد و فروش خوبی تجربه می کند
بررسی سایت رقبا
رقبا که تخصصی کار می کنند با آنالیز آنها و بررسی صفحاتی که بیشترین بک لینک روی چه صفحه ای است. ببینیم رقبا به کدام صفحه سایت بها می دهد و ما می توانیم از آن استفاده کنیم.
کدام صفحه سایت فروشگاهی باید بهینه شود؟
در یک سایت فروشگاهی، اولویت اول صفحه دسته بندی محصولات است. با توجه به اینکه اولویت اول سایت فروشگاهی، فروش محصول است، بنابراین ابتدا باید صفحه دسته بندی محصولات را به کاربر نشان دهیم.
لازم به ذکر است در سایت های مختلف و حوزه های مختلف ممکن است استراتژی متفاوت باشد و در یک سایت باید صفحه محصول بالا باشد ولی در اکثر مواقع اولویت اول، صفحات دسته بندی هستند.
همیشه به یاد داشته باشید که از صفحات دیگر سایت نباید غافل شوید مثل صفحه اصلی، بلاگ و برچسب ها
پیدا کردن هدف کاربر از جستجو کلمه کلیدی
یکی از مهم ترین نکات در بکار بردن کلمات کلیدی، پیدا کردن هدف کاربر از جستجو و تعیین صفحه مناسب آن است. باید کانسپت کلمه کلیدی را مشخص کنیم و بعد روی صفحه هدف کار کنیم.
اهداف کاربر از جستجو در 4 هدف خلاصه می شود:
- کلمات پرسشی I want to know (How to)
- کلمات اطلاع رسانی
- کلمات تحقیق و بررسی
- تراکنشی
کلمات کلیدی پرسشی
در کلمات پرسشی است که کاربران در مورد آنها جستجو می کنند که از کلمات چطور و چگونه استفاده می کنند.
کلمات با هدف اطلاع رسانی
جستجوهایی که با هدف “من می خواهم بدانم” بهینه شوند احتمالا منجر به پیدا کردن مشتریان جدید نمی شود
اما باعث خرید در مشتریانی میشود که ممکن است تا حدودی تمایل به خرید داشته باشند.
کلمات کلیدی اطلاع رسانی معمولا به سوالات (چگونه، نحوه، از چه چیزی، از کجا، و غیره) پاسخ میدهند. آنها بیشتر برای ایجاد محتوایی که نکاتی را ارائه میدهد و به سوالات پاسخ میدهد ایدهآل هستند.
انتخاب کلمات کلیدی برای سایت فروشگاهی با هدف اطلاعرسانی برای اعتبار دادن به برندتان مهم است.
کلمات کلیدی تحقیق و بررسی
افرادی که کلمات کلیدی تحقیق و بررسی سرچ می کنند، بیشتر سعی دارند که قیمت ها را مقایسه کنند و از ویژگیهای مختلف محصولات اطلاع پیدا کنند و درک کامل از آن (با انجام تحقیقات) داشته باشند.
هدف تحقیقاتی معمولا در کنار سه نوع هدف اصلی جستجو در نظر گرفته نمیشود. اما با در نظر گرفتن اهداف مربوط به تجارت الکترونیک، این نوع از جستجو ترکیب اهداف را گسترش میدهد.
مثل برای این نوع کلمات: مقایسه، برای خانم ها، برای آقایان، بهترین، مرور، جایگزین
به طور کلی، بهینه کردن این کلمات کلیدی برای قانع کردن مشتریان احتمالی بسیار مفید و خوب است و نشان می دهد که شما بهتر از رقبا هستید.
کلمات کلیدی با هدف تراکنش
جستجوی کلمه کلیدی تراکنشی؛ زمانی است که مشتری آماده خرید است.
برخی از این نوع کلمات کلیدی که با هدف تراکنش و معاملاتی هستند، عبارتند از:
فروش، ارزانترین، قیمت، خرید، ارسال رایگان، محل خرید، تخفیف.
کلمات کلیدی محصول:
“لباسهای زمستانی”، “قهوه ساز”
محصولات خاص: آیفون 13 pro max، سامسونگ S23
جستجوهای برند یا لوکیشن محور نیز میتواند سیگنالهای کلمات کلیدی برای جستجوهای تراکنشی باشد. مثل: موبایل تا 20 تومن – لپ تاپ گیمینگ تا 20 – یا لوکیشن محور مثل خرید توپ فوتبال در تهران
از این کلمات برای سئو دسته بندی یا بهینه سازی محصول استفاده کنید.
کلام آخر و توصیه ها
تحقیق کلمه کلیدی برای سایت فروشگاهی، اولین قدم برای سئو سایت فروش محصولات است و با انتخاب درست کلمات می توان مسیر و استراتژی مناسب را چید.
در انتخاب کلمه کلیدی برای سایت فروشگاهی، فقط میزان جستجو اهمیت ندارد بلکه کلماتی باید انتخاب شوند که به فروش ختم گردد.
شرکت انجام سئو؛ مرکز ارائه خدمات سئو سایت، مشاوره سئو در بندرعباس است می تواند در انتخاب کلمه کلیدی مناسب سایت فروشگاهی جهت بهینه سازی سایت شما کمک کند.
انواع کلمات کلیدی
اطلاعاتی (informationa) | ناوبری (navigational) | تحقیق تجاری (commercial investigation) | معاملاتی (transactional) |
چگونه (how) | نام برند (brand name) | بهتربن (best) | خرید (buy) |
چه چیزی؟ چی (what) | نام محصول (name of a product) | تاپ (top) | قیمت (price) |
چه کسی (who) | نام خدمت (name of a service) | قیمت گذاری (pricing) | سفارش(order) |
کجا (wehere) | بررسی (review) | کوپن (coapun) | |
چرا (why) | ویژگی محصول (attribute of a product) | فروشگاه (type of store) | |
راهنما (guid) | مقایسه (comparison) | ارزان (cheap) | |
آموزش (tutarial) | |||
دستور پخت (resorce) | |||
کمک (help) | |||
ایده (idea) |